Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου θέση στον κρατικό μηχανισμό αναμένεται να καταλάβει και ο Θανάσης Πλεύρης και συγκεκριμένα προαλείφεται για Γενικός Γραμματέας στο υπουργείο Υγείας.
Όπως συμπληρώνει η εφημερίδα θεωρείται εντελώς απίθανο να πει όχι
η ΔΗΜΑΡ για ένα τέτοιο αξίωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου