Αναγνώστες

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΥΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ


Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού είναι αναμφίβολα ένα υπερ-υπουργείο που θέλει πολλή δουλειά.
Έχει πάρα πολλούς υπαλλήλους, διευθύνσεις και κτήρια.

Μαθαίνουμε πως ο νέος Υπουργός καθηγητής κ. Αρβανιτόπουλος είναι αποφασισμένος να βάλει τάξη, ακόμα και αν αυτό δυσαρεστήσει πολλούς. Μαθαίνουμε πως διεμήνυσε προς την
Γενική Γραμματεία Αθλητισμού πως τέλη Αυγούστου «θα αφήσουν τα γραφεία που στεγάζονται και θα έρθουν όλοι στο Μαρούσι. Ακόμα και αν αυτό χρειαστεί να μοιραστούν τα γραφεία μισα-μισά σε υπαλλήλους και υπουργούς!!!

Τα γραφεία αυτά στοιχίζουν 260.000 το μήνα,, λίγο πάνω δηλαδή από 3εκ ευρώ!! Σε καιρούς εξοικονόμησης πόρων και εξορθολογισμού των δαπανών τέτοιες δαπάνες είναι απαγορευτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: