Ορίστηκε ο νέος γενικός γραμματέας Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας. Πρόκειται για τον καρδιολόγο Ηλία Θεοδωρίδη, ένα γέννημα-θρέμμα της περιοχής, αφού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αγροσυκιά Πέλλας το 1955.
Ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια εντάχθηκε ενεργά στο μεταδικτατορικό Ελληνικό Φοιτητικό κίνημα στην Ιταλία από το 1974 και στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. από την ίδρυση του.
Το 1989 εκλέχθηκε μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑ.ΣΟΚ Πέλλας ως υπεύθυνος ιδεολογικού
τομέα ενώ συμμετείχε στους αγώνες ηθικοπολιτικής αποκατάστασης του ΠΑ.ΣΟΚ και του Ανδρέα Παπανδρέου το 89-93!Με το ΠΑΣΟΚ εξελέγη βουλευτής το 2009, αλλά η πορεία του στο κόμμα τερματίστηκε με την διαγραφή του , αφού καταψήφισε το νέο μνημόνιο...
Το μάρτιο του 2012 εντάχθηκε στη ΔΗΜΑΡ και πλέον ανέλαβε τα καθήκοντα του γενικού γραμματέας μιας μεγάλης και δύσκολης περιφέρειοας όπως είναι αυτή της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου