Ο κ. Παπαγεωργίου, απαντώντας σε ερωτήσεις, δήλωσε ότι "η οποιαδήποτε κίνηση μπορεί να γίνει για τα τιμολόγια της ΔΕΗ θα προέλθει μετά από μελέτη και πρόταση της ΔΕΗ, κάτι που δεν έχει συμβεί αυτήν τη στιγμή" και πρόσθεσε: "Αν γίνει, θα μελετηθεί και θα παρθούν οι ανάλογες αποφάσεις. Η λύση δεν είναι πάντα η αύξηση των τιμολογίων, υπάρχουν και άλλες λύσεις οι οποίες μελετώνται αυτήν τη στιγμή, εξετάζονται διάφορες παραλλαγές ώστε να είναι η ομαλότερη
λύση για να λειτουργήσει η αγορά σε αυτήν τη φάση".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου