Για την πρώτη τους συνάντηση ετοιμάζονται Βρούτσης και Παναγόπουλος. Κατά πάσα πιθανότητα η σύσκεψη με τη ΓΣΕΕ του υπουργού Εργασίας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη και από τώρα οι εργαζόμενοι προετοιμάζουν ατζέντα αιτημάτων θέτοντας ως προτεραιότητα τις συλλογικές συμβάσεις, τη μετενέργεια και την άμεση αποκατάσταση των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού.
Στη συνάντηση θα θιγούν επίσης τα ζητήματα του κατώτατου μισθού ,
των βαρέων και ανθυγιεινών καθώς και της επέκτασης του επιδόματος ανεργίας στα δύο έτη , μέτρο το οποίο έχει εξαγγείλει ο Σαμαράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου