Μοσχάτο, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Α. Novartis
1. Ποιά είναι τελικά η απόφασή σας για τη δικογραφία που έφτασε στη Βουλή ως προς την υπόθεση Novartis;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας υφίστανται σαφείς ενδείξεις για τέλεση αδικημάτων από τον πρώην Αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Παπαγγελόπουλο. Γι΄αυτό το λόγο η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας θα προτείνει τη συγκρότηση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης αναφορικά με τον κ. Παπαγγελόπουλο. Εμείς δεν ακολουθούμε την τοξική πρακτική των μαζικών πολιτικών διώξεων και της στοχοποίησης πρώην πρωθυπουργών και άλλων αντιπάλων μόνο και μόνο για επικοινωνιακά σόου και μικροκομματικά οφέλη όπως έπραξε η προηγούμενη κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση θα διασφαλίσουμε με κάθε τρόπο ότι η διερεύνηση για όλα τα αδικήματα που συντελέστηκαν και για όλα τα πρόσωπα που ενεπλάκησαν σ΄αυτή τη σκοτεινή υπόθεση θα φτάσει μέχρι τέλους.
2. Γιατί συγκροτείται προανακριτική επιτροπή για τον Παπαγγελόπουλο;
Από την απλή ανάγνωση των στοιχείων της δικογραφίας προκύπτει ότι υφίστανται σαφείς ενδείξεις για αθέμιτες παρεμβάσεις του κ. Παπαγελόπουλου στη Δικαιοσύνη. Για το λόγο αυτό η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας θα προτείνει τη συγκρότηση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για τον τέως αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης.
3. Ποια είναι η αρμοδιότητα της προανακριτικής επιτροπής;
H Επιτροπή θα ερευνήσει για τα αναφερόμενα αδικήματα και θα προχωρήσει στη νομική αξιολόγηση των στοιχείων με την έκδοση σχετικού πορίσματος προς την Ολομέλεια της Βουλής, η οποία και θα αποφασίσει.
4. Η προανακριτική επιτροπή για τον κ. Παπαγγελόπουλο εμποδίζει να προκύψουν ευθύνες στην πορεία και για άλλα πρόσωπα;
Θα υπάρξει μέχρι τέλους διερεύνηση της υπόθεσης. Εάν κατά το στάδιο της έρευνας της υπόθεσης από τη Βουλή ή από τη Δικαιοσύνη προκύψουν στοιχεία και για άλλα αδικήματα που φέρεται να τελέσθηκαν και για άλλα επιπλέον πρόσωπα που είχαν ανάμιξη στη νοσηρή αυτή υπόθεση, προφανώς το κατηγορητήριο μπορεί να επεκταθεί.
5. Γιατί προτείνετε τη συγκρότηση προανακριτικής και όχι Εξεταστικής Επιτροπής;
Η Εξεταστική Επιτροπή είναι μέσο κοινοβουλευτικού ελέγχου με γενικότερο περιεχόμενο και διερευνά μόνο πολιτικές ευθύνες. Η Προανακριτική Επιτροπή διερευνά προσωποποιημένες ευθύνες μετά από διαβίβαση φακέλου δικογραφίας για πολιτικά πρόσωπα από τη Δικαιοσύνη: Α) Εν προκειμένω έχουμε τη δεύτερη περίπτωση αφού υπήρξε η διαβίβαση του σχετικού φακέλου και άρα είναι θεσμικά ορθή η συγκρότηση προανακριτικής. Β) Η προανακριτική είναι από θεσμική άποψη βαρύτερη επιτροπή, αφού διερευνά ποινικές ευθύνες και άρα λειτουργικά απορροφά το εύρος της εξεταστικής επιτροπής – εάν μια εξεταστική επιτροπή βρει στοιχεία ποινικής ευθύνης μπορεί να τραπεί σε προανακριτική. Γ) Η προανακριτική επιτροπή είναι ταχύτερη αφού εκκαθαρίζει σε ένα στάδιο το ζήτημα της απόδοσης ποινικών ευθυνών και έχει μεγαλύτερες δικονομικές δυνατότητες για ουσιαστική διερεύνηση αφού λειτουργεί ως εισαγγελέας. Δ) Η προανακριτική επιτροπή είναι από την άποψη της διαδικασίας αυστηρότερη επιτροπή και παρέχει μεγαλύτερες δικονομικές εγγυήσεις ενώ η εξεταστική είναι περισσότερο πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, συνήθως χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα (μάλιστα η εξεταστική είναι ανοιχτή σε κάμερες ενώ η προανακριτική κλειστή).
6. Γιατί όχι προανακριτική για τον Τσίπρα;
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. δεν προτείνει τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής σε βάρος του τέως πρωθυπουργού κ. Τσίπρα. Πρόκειται για συνειδητή επιλογή μιας υπεύθυνης πολιτικής παράταξης, σύμφωνα με την οποία δεν μπορεί να αποδίδονται κατηγορίες σε πρώην πρωθυπουργούς, παρά μόνον αν προκύπτουν αδιάσειστες αποδείξεις, διότι σε αντίθετη περίπτωση δηλητηριάζεται η πολιτική ζωή του τόπου. Εμείς δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε την τοξική πρακτική των μαζικών πολιτικών διώξεων και της στοχοποίησης πρώην πρωθυπουργών μόνο και μόνο για επικοινωνιακά σόου και μικροκομματικά οφέλη, όπως με ανευθυνότητα έπραξε η προηγούμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.
7. Μήπως με τον περιορισμό στον Παπαγγελόπουλο υπαναχωρείτε στα περί σκευωρίας;
Η χώρα θα εξακολουθεί να πορεύεται προς την ανάκαμψη που ξεκίνησε με τις εκλογές, χωρίς να ξεχνά τις τραυματικές εμπειρίες που βίωσε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διακυβέρνησης. Χωρίς καμία τιμωρητική διάθεση απέναντι στους πολιτικούς της αντιπάλους, αλλά με γνώμονα την πιστή τήρηση του Συντάγματος και με προσήλωση στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων του μέλλοντος. Για τον λόγο αυτό, όχι μόνο δεν υπαναχωρούμε, αλλά προτείνουμε τη συγκρότηση της προανακριτικής επιτροπής επώνυμα και συγκεκριμένα για τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης. Εφόσον ο ΣΥΡΙΖΑ κόπτεται για την επέκταση της διερεύνησης ποινικών ευθυνών και δεν πρόκειται για τα συνήθη επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, διαθέτει τους 30 βουλευτές για να ζητήσει τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής και για τον κ. Τσίπρα.
8. Τι απαντάτε στις δηλώσεις που έκανε για τη στάση του κόμματός σας, η Γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κυρία Γεροβασίλη;
Ενώ οι πολίτες ακούν μια μακροσκελέστατη δήλωση, από 542 λέξεις, δεν διάβασαν πουθενά το όνομα Παπαγγελόπουλος. Το πρόσωπο για το οποίο θα προταθεί η σύσταση Προκαταρκιτικής Επιτροπής, ο κ. Παπαγγελόπουλος, ξεχάστηκε. Φαίνεται ότι στον ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισαν να κρατήσουν αποστάσεις από τον Υπουργό τους.
Β. Εργασιακά
1. Αποφασίστηκαν - κατά τη χθεσινή επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο Εργασίας- συγκεκριμένες λύσεις σε προβλήματα που έρχονται από το παρελθόν;
Άμεση προτεραιότητα δόθηκε στην αντιμετώπιση της εκκρεμότητας, την οποία κληρονομήσαμε, όσον αφορά τις συντάξεις χηρείας. Δεν ήταν εύκολο. Ήταν όμως δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη -και όπως ο ίδιος τόνισε- γίνεται πράξη. Στο τέλος αυτού του μήνα, 65.850 δικαιούχοι θα δουν τα ποσοστά αναπλήρωσης να πηγαίνουν από το 50% στο 70%, όπως είχαμε δεσμευτεί. Ενισχύσαμε, στο μεταξύ, την υπηρεσία έκδοσης συντάξεων του ΕΦΚΑ με 86 ακόμη υπαλλήλους και παγώσαμε προσωρινά τις μετατάξεις προς άλλες υπηρεσίες, για την επίσπευση του αναγκαίου έργου. Ταυτόχρονα δίνουμε έμφαση στις ψηφιακές υποδομές που πρώτοι δημιουργήσαμε πριν πέντε χρόνια («ΗΛΙΟΣ», «ΑΤΛΑΣ») και τόσο υποτιμήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση, ώστε το πολύ σε δύο χρόνια από τώρα, το 90% των νέων συντάξεων θα εκδίδονται σχεδόν αυθημερόν.
2. Μπορείτε να γίνετε αναλυτικότεροι σε ό,τι αφορά τα μέτρα για την αντιμετώπιση των φαινομένων αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας;
Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, έχουμε κηρύξει πόλεμο στην υποδηλωμένη εργασία. Θα αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο αυτό δραστικά, όχι μόνο με συστηματικούς και στοχευμένους ελέγχους, οι οποίοι γίνονται από τους Επιθεωρητές Εργασίας, αλλά και μέσα από ένα πλέγμα αντικινήτρων στη μερική απασχόληση και κινήτρων για πλήρη απασχόληση. Ξεκινήσαμε ήδη σαρωτικούς ελέγχους για τον εντοπισμό περιπτώσεων υποδηλωμένης ή αδήλωτης εργασίας και πρόκειται να συνεχίσουμε με συστηματοποίηση και αυστηροποίηση. Για το σκοπό αυτό το ΣΕΠΕ, σε συνεργασία με τις βάσεις δεδομένων άλλων φορέων (Υπουργείο Οικονομικών, ΑΑΔΕ, Υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Παιδείας, Υπουργείο Δικαιοσύνης) εμβαθύνει στην ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων, ώστε να έχει τις βέλτιστες δυνατότητες στοχευμένων ελέγχων.
Παράλληλα:
Δημιουργούμε Μητρώο παραβατικότητας για την αδήλωτη εργασία, καθιερώνουμε υποχρεωτικό επανέλεγχο εντός 12μήνου για κάθε κρούσμα αδήλωτης εργασίας και φτάνουμε ως το κλείσιμο επιχειρήσεων σε περίπτωση δεύτερης υποτροπής.
Αναθεωρούμε την αρχιτεκτονική του αυστηρού προστίμου των 10.500 ευρώ, παρέχοντας γενναία έκπτωση εφόσον υπάρξει πρόσληψη του εργαζομένου για τουλάχιστον δώδεκα μήνες, με πλήρη απασχόληση.
Αυξάνουμε κατά 12% το κόστος των επιπλέον ωρών, σε περίπτωση υπέρβασης του συμφωνημένου ωραρίου μερικής απασχόλησης. Σκοπός είναι η ενίσχυση της εργασίας πλήρους ωραρίου και, κυρίως, η αποτροπή των εργοδοτών από τη συστηματική προσφυγή σε καταχρηστικού τύπου συμβάσεις «ψευδο-μερικής» απασχόλησης.
Προχωρούμε στη Δημιουργία του Λευκού Μητρώου Επιχειρήσεων που θα συνοδεύεται από φορολογικά και ασφαλιστικά κίνητρα.
Προετοιμάζουμε μια συνολική αποκλιμάκωση των εργοδοτικών εισφορών κατά 5%, σε ορίζοντα τετραετίας, αποκλειστικά, όμως, για συμβάσεις πλήρους απασχόλησης.
Προωθούμε την αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ».
3. Με ποιες συγκεκριμένες δράσεις ο ΟΑΕΔ θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της ανεργίας και πως θα αντιμετωπίσετε το φαινόμενο του brain drain;
Φέρνουμε τον νέο, εξωστρεφή ΟΑΕΔ στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αντιμετώπιση της ανεργίας και την ενίσχυση της απασχόλησης, μέσω ισχυρών συμπράξεων και συνεργασιών με δημόσιους, κοινωνικούς και ιδιωτικούς φορείς. Διαμορφώνουμε νέες ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης και ενισχύουμε τα προσόντα των ανέργων στο σύγχρονο τεχνολογικό, θεσμικό και κοινωνικό περιβάλλον, διασυνδέοντας τα συστήματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας. Στηρίζουμε και ενθαρρύνουμε καινοτόμες πρωτοβουλίες, όπως η διυπουργική ομάδα Rebrain Greece υπό το συντονισμό του Υπουργείου Εργασίας, για την αποτροπή της διαρροής ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό (brain drain), την προσαρμογή της εργασίας στη νέα ψηφιακή εποχή και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας υψηλής ποιότητας και καινοτομικού δυναμισμού.
4. Με ποιες πολιτικές θα στηρίξετε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες;
Από την πρώτη στιγμή προωθούμε ένα συνεκτικό πλέγμα θεσμικών και οικονομικών μέτρων. Θεσπίζεται επίδομα 2.000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται στη χώρα μας. Μετά τη φετινή αύξηση των κουπονιών (155 χιλ. έναντι 125 χιλ. πέρυσι), εφαρμόζουμε το σχέδιο μας ώστε κανένα παιδί να μην μένει εκτός βρεφονηπιακού σταθμού. Διευρύνουμε το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα και ενδυναμώνουμε τη σύνδεσή του με την αγορά εργασίας. Προωθούμε την Ανεξάρτητη Διαβίωση και την Προσβασιμότητα, για τα άτομα με αναπηρία. Εκπονούμε την «Εθνική Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξη των Ρομά μετά το 2020 (EU post 2020)». Αναβαθμίζουμε το Εθνικό Δίκτυο Υποστήριξης Γυναικών με πυκνό δίκτυο Συμβουλευτικών Κέντρων και Ξενώνων σε όλη τη χώρα.
Γ. Για τιμές καυσίμων
1. Ανησυχείτε ότι μπορεί να εμφανιστούν φαινόμενα αισχροκέρδειας στην αγορά των καυσίμων;
Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσουμε το αυτονόητο. Οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα εξαρτώνται απολύτως από τη διαμόρφωση των τιμών του πετρελαίου διεθνώς. Για να δικαιολογηθεί, πάντως, μια αύξηση κάποιων σεντς στις τιμές των καυσίμων, στην εσωτερική αγορά, θα πρέπει να υπάρχει ανοδική κίνηση των διεθνών τιμών για κάποιες μέρες και όχι για μόλις ένα 24ωρο, καθώς η προμήθεια του πετρελαίου έχει γίνει σε προγενέστερο χρόνο. Αυτό το οποίο μπορούμε να κάνουμε - και ήδη κάνουμε- είναι να αποτρέψουμε και να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα αισχροκέρδειας που μπορεί να εμφανιστούν στην αγορά. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιούνται ήδη εντατικοί έλεγχοι διασταύρωσης στοιχείων μεταξύ των τιμών που δηλώθηκαν στο πληροφοριακό σύστημα «FUEL PRICES» και των τιμών αντλίας. Κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και της Προστασίας του Καταναλωτή βρίσκονται στους δρόμους και παρακολουθούν τις τιμές των πρατηρίων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν κρούσματα κερδοσκοπίας. Επίσης, έχει συσταθεί ad hoc ομάδα για την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση των διεθνών τιμών.
Δ. Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ»
1. Από ό,τι φαίνεται υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την ένταξη στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» ενώ υπήρξαν και προβλήματα καθυστερήσεων στο ηλεκτρονικό σύστημα. Τι σκέφτεται να κάνει γι αυτό η Κυβέρνηση;
Το πρόγραμμα «Εξοικονομώ Κατ’ Οίκον» είναι ένα πρόγραμμα, χρήσιμο στην αναζωογόνηση της οικοδομικής δραστηριότητας, χρήσιμο για τα νοικοκυριά γιατί εξοικονομούν ενέργεια, χρήσιμο για το περιβάλλον γιατί συμβάλλει στην ενεργειακή εξοικονόμηση και σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Το σύστημα υποβολής αιτήσεων είναι ηλεκτρονικό και απλό. Έχει επιλεγεί μια διαδικασία, που την ημέρα που υποβάλεις την αίτησή σου, κλείνει και το θέμα για σένα. Δεν γίνεται δηλαδή επιλογή και δεν υπάρχει κανένα θέμα ρουσφετιού. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μέσω της οποίας υποβάλλονται οι αιτήσεις, να υπενθυμίσουμε ότι πριν από τις εκλογές, είχε καταρρεύσει. Αυτή τη φορά λειτούργησε και είχαμε αποτελέσματα σε λιγότερο από ένα 24ωρο. Λόγω, όμως, του μεγάλου ενδιαφέροντος και παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρείας, που είχε υπογράψει σύμβαση με το Υπουργείο, εδώ και πολλούς μήνες, υπήρξαν κάποια προβλήματα καθυστέρησης.
Πάντως η εφαρμογή του προγράμματος σε πέντε περιφέρειες (Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας) ολοκληρώθηκε στις 17-9-2019, καθώς εξαντλήθηκαν οι πόροι που προβλέπονταν. Δώδεκα χιλιάδες άνθρωποι καλύφθηκαν με τις αιτήσεις που έκαναν και αυτό προχώρησε αυθημερόν, ενώ γύρω στους 8.000 ακόμα, παρότι προχώρησαν αρκετά τη διαδικασία, δεν μπόρεσαν να το κάνουν διότι εξαντλήθηκε ο προϋπολογισμός. Αυτό δείχνει ότι πρέπει να προχωρήσουμε με την τρίτη φάση και με μία αύξηση του προϋπολογισμού
Το πρόγραμμα θα τρέξει και στις άλλες περιφέρειες τις επόμενες μέρες και θα επανέλθουμε με καινούργια φάση και περισσότερα χρήματα. Τα Υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας, και Ανάπτυξης και Επενδύσεων θα εξαντλήσουν τις δυνατότητες συγχρηματοδότησης από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ για περαιτέρω χρηματοδότηση, υπό τους όρους επιλεξιμότητας και στόχων που τίθενται επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ε. Για την επαρκή στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς.
1. Η σχολική χρονιά ήδη ξεκίνησε. Υπάρχουν προβλήματα με την στελέχωση εκπαιδευτικών στα σχολεία;
Η κατάλληλη στελέχωση των σχολικών μονάδων ήταν από την πρώτη στιγμή βασική προτεραιότητα της Κυβέρνησης μας και του Υπουργείου Παιδείας.. Για το λόγο αυτό, πέρα από όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που δρομολογήθηκαν αμέσως και ολοκληρώνονται βάσει και των τελευταίων καταγεγραμμένων κενών, τέθηκε παράλληλα ως στόχος η μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς. Ο στόχος αυτός υλοποιήθηκε στο ακέραιο, καθώς για τη σχολική περίοδο 2019-2020 σε σύγκριση με τη σχολική περίοδο 2018-2019 επιτεύχθηκε η μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε διοικητικές θέσεις, σε διάφορους φορείς, κατά 278 άτομα. Θα καλυφθούν επίσης άμεσα όποια νέα κενά εκπαιδευτικών έχουν καταγραφεί. Ακόμη η όλη διαδικασία των μόνιμων διορισμών 4.500 εκπαιδευτικών θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Η έναρξη της σχολικού έτους βρίσκει περισσότερους εκπαιδευτικούς στην τάξη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Στ. Για άγονες γραμμές νησιών
1. Τι κάνει η Κυβέρνηση για την αναμόρφωση των άγονων γραμμών της χώρας;
Για τη ριζική αναμόρφωση των άγονων γραμμών της χώρας η Κυβέρνηση προχωράει σε:
-Αύξηση κατά 45% στον ετήσιο προϋπολογισμό για τις άγονες γραμμές ο οποίος θα φτάσει τα 130 εκατ., έναντι 90,7 εκατ. ευρώ που ήταν ως τώρα. Λαμβάνεται ειδική πρόνοια για την ενσωμάτωση του αυξημένου κόστους στα καύσιμα από 1/1/2020, στο πλαίσιο προσαρμογής στα νέα περιβαλλοντικά δεδομένα, χωρίς να επιβαρυνθεί ο ωφελούμενος νησιώτης. Να σημειωθεί ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε δεσμευτεί για την κάλυψη του αυξημένου κόστους των καυσίμων πλην όμως δεν προέβη ποτέ σε κάποια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
-Ένταξη της χρηματοδότησΠρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).καθώς συνιστά αναπτυξιακό έργο. Επιπροσθέτως, χρηματοδοτούνται ως επαναλαμβανόμενη δράση για τα επόμενα έτη, με διασφαλισμένους πόρους, ευελιξία, αλλά και δυνατότητα κάλυψης πρόσθετων ή έκτακτων αναγκών.
-Ποιοτική διαφοροποίηση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, με προκηρύξεις που θα έχουν σαφή και ποιοτικότερα κριτήρια. Ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα επέκτασης των άγονων γραμμών, όπου και όταν υπάρχει ανάγκη. Έτσι ώστε σε συνδυασμό με την αύξηση των πόρων, να υπάρξει προσέλκυση σύγχρονων πλοίων νεότερης ηλικίας.
-Πρόβλεψη ρήτρας «Πλοίου Αντικατάστασης», ως ποιοτικό κριτήριο επιλογής (bonus), ώστε να καλυφθεί το μεταφορικό έργο που έχουν αναλάβει, στις έκτακτες περιπτώσεις που αδυνατούν να το παρέχουν ως οφείλουν.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου