Α. Τριμερής Ελλάδας, Κύπρου, Αιγύπτου
1. Ποιά πρακτικά αποτελέσματα είχε η 7η τριμερής Σύνοδος Κορυφής, Ελλάδας - Κύπρου- Αιγύπτου;
Στη χθεσινή Σύνοδο υπογράφηκε ένα τριμερές εκτελεστικό πρόγραμμα για την προώθηση των επενδύσεων.Και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό την ώρα αυτή που -όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός-, η Ελλάδα, εξέρχεται από την οικονομική κρίση, και δίνει έμφαση στην εξωστρέφεια, την περιφερειακή συνεργασίας και την προώθηση ξένων επενδύσεων. Οι τρεις ηγέτες χαιρέτισαν τη σύσταση του East Mediterranean Gas Forum, που θα συντονίζει την ενεργειακή πολιτική των τριών χωρών και μπορεί να αποτελέσει καταλύτη για στενότερη συνεργασία των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου. Συνομολόγησαν Συμφωνία Συνεργασίας για την καταπολέμηση της παράνομης διακίνησης πολιτιστικών αγαθών. Συζήτησαν τη μεγάλη επιτυχία του Προγράμματος “Νόστος”, καθώς οι τρεις χώρες διαθέτουν ισχυρή διασπορά. Κατέληξαν, επίσης, σε κοινές δράσεις στον τομέα της κρουαζιέρας, αλλά και για το κομβικό ζήτημα της προστασίας από τη θαλάσσια ρύπανση. Ο Κ. Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τους δύο Προέδρους για την πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Ελλάδα -στο πλαίσιο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών- να διοργανώσει μια μεγάλη Διεθνή Διάσκεψη για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική μας κληρονομιά.
2. Ποιές συζητήσεις έγιναν για τις τουρκικές προκλήσεις και που κατέληξαν;
Ο Πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος της Αιγύπτου εξέφρασαν την απόλυτη στήριξή τους στην εξεύρεση λύσης του Κυπριακού που να βασίζεται,στα ψηφίσματα των Ηνωμένων Εθνών, χωρίς στρατεύματα κατοχής και χωρίς εγγυήσεις. Τάχθηκαν υπέρ της άμεσης επανέναρξης των ενδοκυπριακών συνομιλιών και καταδίκασαν ρητά -κι αυτό αποτυπώνεται και στο κοινό ανακοινωθέν- τις έκνομες ενέργειες της Τουρκίας στις θαλάσσιες ζώνες της Κύπρου. Όπως καταδίκασαν και την προκλητική συμπεριφορά της Τουρκίας στο Αιγαίο, που επίσης αντιβαίνει στο Διεθνές Δίκαιο και στις σχέσεις καλής γειτονίας. Όπως άλλωστε επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης είχε θέσει τα ζητήματα αυτά και στον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ τον Μάικ Πομπέο, ο οποίος διατύπωσε δύο ξεκάθαρες επίσημες θέσεις. Πρώτον υπέρ της προστασίας και της εθνικής ασφάλειας της Ελλάδας και δεύτερο κατά των παράνομων γεωτρήσεων στην Κυπριακή ΑΟΖ και στο οικόπεδο 7. Οι τρεις ηγέτες επανέλαβαν την ισχυρή δέσμευσή τους στο σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου και ειδικότερα της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας. Στη διάρκεια της συνάντησης διαπιστώθηκε, επίσης σύμπτωση απόψεων στα ζητήματα της Λιβύης και της Συρίας, καθώς και στον τρόπο επίλυσης του Παλαιστινιακού ζητήματος. Ελλάδα, Κύπρος και Αίγυπτος -τόνισε ο Κ. Μητσοτάκης- συγκροτούν ήδη ένα τρίγωνο ειρήνης, ασφάλειας και σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο.
Συρία
3. Πως σχολιάζετε τη σχεδιαζόμενη επέμβαση της Τουρκίας στη βόρεια Συρία,;
Ενστερνιζόμαστε απόλυτα τη θέση που εξέφρασε η Ευρωπαϊκή Ένωση με την τοποθέτηση που έκανε η επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Φεντερίκα Μογκερίνι. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ αντιτίθεται στην εισβολή της Τουρκίας υπογραμμίζοντας ότι «οποιαδήποτε επανάληψη των εχθροπραξιών θα επιδεινώσει τα βάσανα του συριακού λαού, θα προκαλέσει μετακινήσεις πληθυσμών και θα υπονομεύσει τις πολιτικές προσπάθειες που γίνονται για την επίλυση της σύγκρουσης αυτής». Πέρα, άλλωστε, από τις επισημάνσεις αυτές, πάγια αρχή της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής είναι η ειρηνική επίλυση των διαφορών στη βάση των Διεθνών Συνθηκών και του Διεθνούς Δικαίου. Είμαστε αντίθετοι σε στρατιωτικές επεμβάσεις σε ξένα εδάφη. Πολύ περισσότερο όταν οι Έλληνες έχουμε την οδυνηρή εμπειρία της εισβολής και της συνεχιζόμενης κατοχής κυπριακών εδαφών.
Β. Νόμοι των Κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ που κρίθηκαν αντισυνταγματικοί.
1. Προχθές το ΣτΕ ακύρωσε τις αντικειμενικές αξίες σε 12 περιοχές της χώρας όπως καθορίστηκαν το 2018. Ποιό είναι το σχόλιό σας;
Δεν είναι η μόνη απόφαση των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ που κρίνεται αντισυνταγματική. Ενδεικτικά υπενθυμίζουμε: Το νόμο Παππά για τις τηλεοπτικές άδειες, που κατέληξε σε φιάσκο. Το νόμο Μπαλτά-Κουράκη για την επιλογή των διευθυντών στα σχολεία, που παραβίαζε την ισότητα και την και την αξιοκρατία. Το νόμο Κατρούγκαλου για το ασφαλιστικό και ειδικότερα τον τρόπο υπολογισμού των εισφορών στους αυτοαπασχολούμενους-ελεύθερους επαγγελματίες καθώς και τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων. Το νόμο Γαβρόγλου για τα Θρησκευτικά στα σχολεία.
Γ. Συγκρότηση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης
1. Στη χθεσινή συζήτηση στη Βουλή, σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν, δεν είδαμε εμπλοκή ούτε του Πρωθυπουργού, ούτε Υπουργών. Τι σημαίνει αυτό;
Η υπόθεση ήρθε στη Βουλή από τη Δικαιοσύνη που διερευνά καταγγελλόμενη -και μάλιστα από εισαγγελικούς λειτουργούς- παρέμβαση του πρώην αναπληρωτή υπουργού στη Δικαιοσύνη, πράγμα που ακουμπά την ομαλή λειτουργία της Δημοκρατίας. Η πρωτοβουλία για το χειρισμό της υπόθεσης, μετά την αποστολή της δικογραφίας ανήκει αποκλειστικά στη Βουλή, όπως ορίζουν το Σύνταγμα (αρθρο 86) και ο Κανονισμός της Βουλής, χωρίς καμιά παρέμβαση της Κυβέρνησης σε κανένα επίπεδο. H κοινοβουλευτική πλειοψηφία, όπως είπαμε από την πρώτη στιγμή, λειτούργησε υπεύθυνα και απολύτως θεσμικά, Αποφάσισε τη συγκρότηση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης και η Επιτροπή, σεβόμενη το τεκμήριο αθωότητας του εμπλεκομένου υπουργού, θα διερευνήσει την υπόθεση για να φτάσει στην πλήρη διαλεύκανσή της.
2. Πως παραπέμπετε τον κ. Παπαγγελόπουλο και γιατί μόνο αυτόν;
Σε αντίθεση με την προηγούμενη Κυβέρνηση που κρέμασε κόσμο στα μανταλάκια, μεταξύ των οποίων και δύο πρώην πρωθυπουργούς, επικαλούμενη μαρτυρίες κουκουλοφόρων μαρτύρων, που αποδείχθηκαν ψευδείς, η σημερινή Κυβέρνηση άφησε -όπως επιβάλλεται- την υπόθεση στη Βουλή. Για την απόφασή της να προχωρήσει στη συγκρότηση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης, η κοινοβουλευτική πλειοψηφία στηρίχθηκε σε επαρκές αποδεικτικό υλικό για την παραπομπή του κ. Παπαγγελόπουλου, καθώς υπάρχουν πρωτίστως μαρτυρίες πρώην συναδέλφων του εισαγγελικών λειτουργών (Ράικου, Αγγελής) ή άλλων εμπλεκομένων στην υπόθεση (Μανιαδάκης κ.λπ.). Ακόμη και έτσι, όμως, δεν σπεύδουμε να εκδώσουμε αποφάσεις. Η Ν.Δ. δεν θα ακολουθήσει τον κατήφορο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ανάλογα με όσα προκύψουν από την έρευνα, το κατηγορητήριο μπορεί να διευρυνθεί και σε άλλες υποθέσεις για τις οποίες έχουν καταγγελθεί παρεμβάσεις στη Δικαιοσύνη (π.χ. δημοσιεύματα για παρεμβάσεις στην ΕΤΑΔ, καταγγελία εισαγγελέως Τσατάνη, κ.α.), καθώς και σε άλλα πρόσωπα εάν προκύψουν στοιχεία για τυχόν εμπλοκή τους.
3. Σε ποιά αδικήματα παραπέμπουν τα στοιχεία της δικογραφίας;
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Παπαγγελόπουλος είχε δηλώσει στις 5.2.18: «Η πείρα μου ως δικαστικός λειτουργός με οδηγεί αβίαστα στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως του ελληνικού κράτους», Θα πρέπει να διερευνηθεί αν ο ίδιος με μεθοδεύσεις Ρασπούτιν (όπως φέρεται να αποκαλούσε τον εαυτό του) και με εκτελεστικό βραχίονα, εισαγγελικούς λειτουργούς, δημοσιογράφους και συγκεκριμένες εφημερίδες, έστηνε ένα παραδικαστικό κύκλωμα και αν η στοχοποίηση των 10 ήταν μέρος αυτού του παραδικαστικού. Η Επιτροπή Προκαταρκτικής Εξέτασης θα διερευνήσει ενδεχόμενη ηθική αυτουργία του σε κατάχρηση εξουσίας, τετελεσμένη αλλά και σε απόπειρα. Ότι δηλαδή ο πρώην Αναπληρωτής Υπουργός Δικαιοσύνης πίεζε εισαγγελικούς λειτουργούς να ασκήσουν διώξεις σε πολιτικούς αντιπάλους χωρίς στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει διερεύνηση ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών του κ. Παπαγγελόπουλου για 4 αδικήματα: Κατάχρηση εξουσίας - Πρόκληση και προσφορά για την τέλεση εγκλήματος - Παράβαση καθήκοντος - Ψευδής κατάθεση.
4. Ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί στη συνέχεια;
Για τα διαδικαστικά θέματα, αρμόδια είναι η Επιτροπή. Ωστόσο, ο εισαγγελέας που απέστειλε τη δικογραφία στη Βουλή, έχει κάνει ήδη την πρώτη εκτίμηση, σύμφωνα με την οποία η όποια εμπλοκή του κ. Παπαγγελόπουλου, αφορά σε καθήκοντα που σχετίζονται με την ιδιότητα του υπουργού. Όσοι εμπλέκονται, θα εξεταστούν από την Επιτροπή, η κουκούλα δεν θα εμποδίσει τη διαλεύκανση της υπόθεσης και όποιος συμμετείχε θα λογοδοτήσει, όσο ψηλά κι’ αν βρίσκεται.
Γ. Οικονομία
1. Πως σχολιάζετε το αποτέλεσμα της χθεσινής δημοπρασίας για την έκδοση του 10ετους ελληνικού ομολόγου;
Η έκδοση του 10ετους ομολόγου ήταν άκρως επιτυχημένη και ποιοτική, καθώς το επιτόκιο διαμορφώθηκε στο 1,5%, αντλήθηκε 1,5 δις ευρώ, οι προσφορές ξεπέρασαν τα 7 δις ευρώ και υπήρξε διασπορά των επενδυτών. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Μάρτιο όταν προχώρησε η έκδοση του 10ετούς ομολόγου το επιτόκιό του είχε διαμορφωθεί ήταν στο 3,9%. Το αποτέλεσμα της χθεσινής έκδοσης είναι μια ακόμη ψήφος εμπιστοσύνης των αγορών στην Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μέσα σε διάστημα μόλις 3 μηνών η χώρα μας κατάφερε να ενισχύει την αξιοπιστία και τη εμπιστοσύνης της με αποτέλεσμα την συνεχή υποχώρηση των επιτοκίων τα οποία μας επιτρέπουν σήμερα να δανειζόμαστε με χαμηλότερο κόστος. Η έκδοση του 10ετους ομολόγου, έρχεται σε συνέχεια της επιτυχημένης έκδοσης 7ετους ομολόγου που έγινε στο πρώτο μήνα της διακυβέρνησης της χώρας από τη Ν.Δ. δεν αποσκοπεί μόνο στην άντληση δανειακών πόρων, αλλά και στην εδραίωση της τακτικής επαφής με τις αγορές, στην περαιτέρω ενίσχυση της εμπιστοσύνης των διεθνών οίκων αξιολόγησης, καθώς της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας. Βασικός στόχος μας είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομα η Ελλάδα να επιστρέψει στην επενδυτική βαθμίδα, ώστε να μπορεί να δανείζεται ακόμα πιο χαμηλά.
2. Είναι στις προθέσεις της Κυβέρνησης να αυξήσει το επίδομα θέρμανσης;
Ναι θα το αυξήσουμε, είναι ένα μέτρο το οποίο δεν το γνώριζε κόσμος. Αυτό προέκυψε αφού την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε ότι από την εκτέλεση του προϋπολογισμού έχουμε έναν επιπλέον δημοσιονομικό χώρο εφέτος που μπορούμε να αξιοποιήσουμε. Η επιλογή του Πρωθυπουργού – είχε αναφερθεί γι’ αυτό στη Δ.Ε.Θ. - και της Κυβέρνησης, είναι να αξιοποιηθεί αυτό το επιπλέον κονδύλι που προέκυψε το 2019 και να χορηγηθεί στο επίδομα θέρμανσης. Σύντομα θα υπάρξει η σχετική υπουργική απόφαση. Πρόθεσή μας είναι τα κριτήρια χορήγησης του επιδόματος να είναι διευρυμένα και οι πολίτες να παίρνουν έγκαιρα την προκαταβολή τους για την θερμαντική περίοδο.
3. Πως εκτιμάτε τα αποτελέσματα που είχε η εφαρμογή της βελτιωμένης, από την Κυβέρνηση, ρύθμισης των 120 δόσεων;
Η εφαρμογή της νέας βελτιωμένης ρύθμισης των 120 δόσεων ολοκληρώθηκε και ο απολογισμός της κυβερνητικής νομοθετικής πρωτοβουλίας εκτιμάται ιδιαίτερα θετικός τόσο για τα χρέη προς την εφορία, όσο και για τα χρέη προς τα Ασφαλιστικά Ταμεία.
Για χρέη προς την εφορία μπήκαν στη ρύθμιση 722.109 πολίτες, για συνολικές οφειλές ύψους 7,1 δισ. ευρώ. Από αυτές, 217.276 αιτήσεις είναι ακόμη εκκρεμείς. Συνεπώς, 1 στους 3 οφειλέτες έχει υπαχθεί στη ρύθμιση, έχοντας ληξιπρόθεσμες οφειλές πάνω από 1.500 ευρώ. Η επιτυχία αυτή καθίσταται ακόμα μεγαλύτερη αν ληφθεί υπόψη ότι ποσοστό 70% του συνόλου είναι μικροοφειλέτες με χρέος έως 500 ευρώ, καθώς και οφειλέτες με χρέη παλαιών ετών για χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία εντάχθηκαν στη ρύθμιση 432.599 οφειλέτες, δηλαδή περίπου το 1/3 του συνόλου των οφειλετών και το ρυθμισμένο ποσό, -σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο)- θα κυμανθεί πάνω από τα 4.5 δις ευρώ. Τόσο ο αριθμός των οφειλετών που εντάχθηκαν στην ρύθμιση όσο και το τελικό ρυθμισμένο ποσό ξεπερνούν τα αποτελέσματα που είχαν όλες τις προηγούμενες ρυθμίσεις.
Επιδίωξη της κυβέρνησης είναι μέσα από ένα μίγμα διαφορετικής οικονομικής πολιτικής, μειωμένων φόρων και εισφορών, με την οικονομία να αναπτύσσεται διαρκώς, την αγορά εργασίας να ενισχύεται, την ανεργία να αποκλιμακώνεται, αλλά και με ένα δίκαιο και ανταποδοτικό ασφαλιστικό σύστημα, να μην δημιουργούνται νέες οφειλές ούτε προς την εφορία, ούτε προς τα ασφαλιστικά ταμεία.
4. Τι σημαίνει η εκκαθάριση των ασφαλιστικών εισφορών που ανακοίνωσε το Υπουργείο Εργασίας;
Σήμερα θα πιστωθούν 100 εκ. ευρώ στους λογαριασμούς 86.187 ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοπασχολούμενων που προκύπτουν από την εκκαθάριση των ασφαλιστικών εισφορών του 2018. Συνολικά θα επιστραφούν ή θα συμψηφιστούν με μελλοντικές οφειλές 215 εκ ευρώ σε 264.631 ασφαλισμένους ως αποτέλεσμα της εκκαθάρισης εισφορών του 2018 με βάση τα εισοδήματα του 2017 έναντι των εισοδημάτων του 2016 που αρχικά είχαν λογισθεί και καταβληθεί. Έτσι τακτοποιούμε μία βασική υποχρέωσή της Πολιτείας την οποία -σκόπιμα- η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν υλοποιούσε. Και αυτό διότι τα ποσά αυτά δεν τα είχε προβλέψει στις δαπάνες του προϋπολογισμού του ΕΦΚΑ για το 2019 με σκοπό να παρουσιάσει εικονικά πλεονάσματα. Όπως δεν είχε προϋπολογίσει ούτε τα ποσά των αυξήσεων στις συντάξεις χηρείας, που αποδώσαμε πριν λίγες μέρες και εγγράψαμε στον προϋπολογισμό του ΕΦΚΑ για το 2019.
Δ. Για το προσχέδιο Προϋπολογισμού
1. Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ σας κατηγορούν πως με το προσχέδιο του Προϋπολογισμού αποδεικνύεται πως λέγατε ψέματα στους πολίτες προεκλογικά. Τι απαντάτε;
Τελικά τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μιλούν σαν να μην κυβέρνησαν την χώρα. Κάνουν πως δεν θυμούνται ότι μόλις πριν 3 μήνες οι πολίτες αποδοκίμασαν τις πολιτικές τους. Ξεχνούν πως η η νέα Κυβέρνηση παρέλαβε δημοσιονομικό κενό ύψους 1,08 δισ. ευρώ τόσο για το 2019 όσο και για το 2020, το οποίο όχι μόνο καλύπτει το προσχέδιο του Προϋπολογισμού του 2020, αλλά δημιουργεί και επιπλέον χώρο για την υλοποίηση των εξαγγελιών του Πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ.. Μιλούν για διάψευση των μεσαίων στρωμάτων όταν η Κυβέρνησή τους επιβάρυνε από το 2016 ως το 2018 τους φορολογούμενους με 11,4 δισ., επιπλέον των πρωτογενών πλεονασμάτων που οι ίδιοι είχαν συμφωνήσει με τους δανειστές. Θεωρούν χαμηλή την ανάπτυξη 2,8% που προβλέπει για τη νέα χρονιά το προσχέδιο του Προϋπολογισμού όταν κληροδότησε στη νέα Κυβέρνηση ανάπτυξη με ετήσιο ρυθμό μόλις 1,5%. Μιλούν για δήθεν κατάργηση του αφορολόγητου όταν ο μέσος όρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών των φορολογούμενων που ζητείται να δηλώνονται για να καταπολεμηθεί η καλπάζουσα τα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ φοροδιαφυγή είναι ήδη πάνω από το 30%.
2. Όμως βλέπουμε να επιμένουν για μείωση πλεονασμάτων μέσω ενός εγγυητικού λογαριασμού. Τι απαντάτε;
Πρόκειται για κάτι που υπάρχει μόνο στη φαντασία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς έμπλεκε δυο ανόμοια πράγματα: Τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας με την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων! Επίσης, το δήθεν «σχέδιο» μείωσης των υπερβολικών πλεονασμάτων δεν το γνώριζε κανείς στην Ευρώπη! Ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Ούτε κατατέθηκε, ούτε συζητήθηκε, κι ούτε βέβαια έγινε ποτέ δεκτό από το Eurogroup. Αφού, όμως επιμένουν ας απαντήσουν στα εξής: Γιατί όταν ο κ. Τσακαλώτος παρέδωσε στον κ. Σταϊκούρα δεν ενημέρωσε για κανένα αποθεματικό λογαριασμό; Γιατί, αν πράγματι ήταν λύση, ο κ. Τσίπρας δεν την εφάρμοσε άμεσα, αλλά την μετέθετε μετά τη λήξη της θητείας του; Γιατί ακόμα και τώρα, ενώ ο κ. Τσίπρας ισχυρίζεται ότι δήθεν είχε πετύχει τη μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων, ο κ. Τσακαλώτος ψελλίζει ότι ήταν μια ρεαλιστική προοπτική; Δεν αντιλαμβάνονται ότι η απόπειρα εξαπάτησης των πολιτών δοκιμάστηκε και απέτυχε;
Ε. Υπόθεση Θάνου, επιστολή της Επιτρόπου Vestager
1. Πως σχολιάζετε το γεγονός ότι η Επίτροπος κυρία Margrethe Vestager απέρριψε τις καταγγελίες ΣΥΡΙΖΑ για την απομάκρυνση της κυρίας Θάνου από την θέση της Προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού;
Η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να φέρει την ελληνική Κυβέρνηση κατηγορούμενη ενώπιον της Κομισιόν για την απομάκρυνση της κυρίας Θάνου από την προεδρία της Επιτροπής Ανταγωνισμού έπεσε στο κενό. Η αρμόδια Επίτροπος κυρία Vestager, ξεκαθαρίζει σε απαντητική της επιστολή ότι δεν βλέπει λόγο να παρέμβει στην υπόθεση, ενώ εκφράζει την πλήρη εμπιστοσύνη της Κομισιόν, στις αποφάσεις που θα λάβει η Ελληνική Δικαιοσύνη. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει πως η Κυβέρνηση της Ν.Δ. είχε το δικαίωμα να νομοθετήσει επιπρόσθετους κανόνες και προϋποθέσεις για τον διορισμό στελεχών σε Ανεξάρτητες Αρχές, καθότι η σχετική κοινοτική οδηγία που έχει επικαλεστεί ο ΣΥΡΙΖΑ, ορίζει μόνον τις ελάχιστες απαιτούμενες προϋποθέσεις ανεξαρτησίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου